Wednesday, August 6, 2008

17年前:17 years ago

Posted by 彫倭 Akilla a.k.a. Horiyamato.
昨日会った古い友人の腕。。。自分が17年前に入れたらしいです・・・って記憶に・・・ございます(笑)。しかもかなりウマく出来たって記憶が・・・(笑)。
自分が彫俊一門に入ったのが約15年前。その約2年前って・・・。
ミッキー&スカル(笑)、しっぽがスカルの目に入っているとこが最大のポイントだったんでしょう。。。多分(笑)。
人に歴史ありってことで・・・(笑)
彫倭

I saw my old friend last night. He told me that he got ink from me 17 years ago... yes, I remember this tattoo... hehe...
I entered Horitoshi Family about 15 years ago... so... you know...???
Mickey & Skull... Mickey's tail into skull's eye... I guess that's the best idea what I got... haha...
People have their own history...
Akilla a.k.a. Horiyamato.

No comments:

Post a Comment

 
coompax-digital magazine