Saturday, August 15, 2009

落款:My Sign

Posted by 彫しゅん Horishun
数珠の先に私の名前の落款をとの要望にて。シンプルな落款では寂しいかなと少し凝りました。わし何様やねんと思う位豪華にいい感じに仕上がりました(笑)。
彫しゅん
He wanted to get my sign on the pit so I did gorgeous one! Is it too much gorgeous? haha..
Horishun. 

No comments:

Post a Comment

 
coompax-digital magazine