Sunday, May 3, 2009

アミ・ジェームス:Ami James

Posted by 彫倭 Akilla a.k.a. Horiyamato
今日はマイアミ・インクのアミが自分に記念のタトゥーを入れる為にTATTOO SOULまで来てくれました。
Ami James of MIAMI INK came to TATTOO SOUL to tattoo me today.

仕上がりはTVにてどうぞ。日本でもやるのかなぁ。
Check out his new TV show and you'll see my tat. Thanks for the tattoo Ami! I love it!

今日もまた賑やかな日でした(笑)。
彫倭
Today was a good day. Ami was so funny. I'll miss him soon.
Akilla a.k.a. Horiyamato.

No comments:

Post a Comment

 
coompax-digital magazine