Sunday, May 10, 2009

ファイターズ:MMA Fighters

Posted by 彫倭 Akilla a.k.a. Horiyamato
今日は仕事の後に友達の試合の応援のため後楽園・JCBホールへ。
After the work I went to MMA event to support my boys. 

会場でGRABAKAのリキエーちゃん、元パンクラスの謙吾と合流。
I saw my boys, Riki Fukuda(GRABAKA), Eiji Ishikawa(GRABAKA) & Kengo (ex-Pancrase) at the event.

KRAZY BEE朴光哲の試合は、、、
KRAZY BEE fighter Koutetsu Boku (black trunks).

1ラウンドTKO勝利!かなりシビれる勝ち方でしたねー!さすが!!!
He won in the 1st round by TKO!!!

メインに登場したのは自分の古くからの友人佐藤ルミナ。今回は残念ながら逆転負けでした。ファンはそろそろ引退かなんて勝手な事言ってるんだろうけど、まだまだイキます彼は。
Main event was my old friend Rumina Sato's. He lost today but I know he will...

帰りはキッドくんも合流して、なぜか最近恒例の韓国料理。リキのちょっとした(?)プライベートなお祝いのためこのメンツで花火付きデザートをオーダー(笑)。
彫倭
After the event I went to eat with "KID" Yamamoto and everyone. Next is KID's fight at DREAM on 26th of this month! Can't wait!
Akilla a.k.a. Horiyamato.

No comments:

Post a Comment

 
coompax-digital magazine